Zimowa Promocja Na Usługę Ochrony Lakieru!

Zimowa Okazja !

Do wybranych usług ochrony lakieru folią SunTek PPF dorzucamy montaż folii ClearPlex do ochrony przedniej szyby całkowicie GRATIS! 

Dowiedz się więcej o ochronie szyby czołowej

Jakie są warunki promocji?

Cena za całą usługę ochrony lakieru musi być wyższa lub równa - 6 150 zł (5 000 zł netto +23% VAT). Powyższa granica cenowa stanowi nasze minimum, które w praktyce (w zależności od auta i wyceny) może oznaczać na przykład zabezpieczenie lakieru w tzw. pakiecie Full Front. Oczywiście wspomniany pakiet to tylko Nasza propozycja - usługa może dotyczyć zestawienia dowolnych elementów - progów, drzwi, dachu, zderzaka tylnego…i tak dalej w zależności od Waszych potrzeb.

Wyceny usług ochrony lakieru sporządzane są  zawsze indywidualnie pod konkretny model auta (na podstawie bazy szablonów SunTek TruCat).

Ochrona przedniej szyby folią ClearPlex, którą chcemy Wam zaproponować gratis, przeciętnie na rynku kosztuję około 1200 zł, w zależności od auta i jego rozmiarów. Co więcej możemy powiedzieć! Taki układ po prostu się opłaca!

SUNTEK PPF

Amerykańska jakość

Jesteśmy wyłącznym w Polsce dystrybutorem folii Suntek PPF i tylko na nich pracujemy, przy realizacjach usług. SunTek to marka amerykańska, produkująca folie samochodowe różnego typu, między innymi folie PPF czyli Paint Protection Films - do ochrony lakieru.

Byliśmy dystrybutorami wielu marek i wiele z nich wypróbowaliśmy - to oczywiste, że każdy chce mieć najlepszy i najmniej awaryjny produkt jeśli chce go sprzedać. Na tej podstawie możemy stwierdzić że SunTek PPF to obecnie jedna z najlepszych folii do ochrony lakieru na rynku światowym.

Sprzedajemy folie od 1992 roku, a dystrybutorem tej marki jesteśmy od 3 lat. Folia Suntek PPF jest wygodna w montażu (zwłaszcza wariant ULTRA), nie odbarwia się w trakcie użytkowania auta (niektóre folie żółkną) oraz posiada zdolność do tzw. samoregeneracji. Czym jest samoregeneracja? Oznacza to w skrócie, że tego typu folie same potrafią się naprawić - w przypadku zarysowania oklejonej powierzchni wystarczy podziałać wyższą temperaturą. W upalne lato w zasadzie nie trzeba ingerować, natomiast zimą wystarczy oblać zarysowanie wrzątkiem lub podgrzać suszarką - po ubytkach w folii nie powinno być śladów.

Czy warto zabezpieczyć lakier folią?

Poniżej opisujemy 3 najczęściej spotykane przyczyny drobnych uszkodzeń lakieru wynikających tylko z całkowicie „normalnego” użytkowania auta. Folie ochronne najwyższej jakości nie tylko zabezpieczą powierzchnię lakieru przed większością tych niebezpieczeństw, ale również dzięki zdolności do samoregeneracji i powłoce hydrofobowej, spowodują, że lakier nawet po kilku latach użytkowania będzie wyglądał jak nowy.

ODPRYSKI

Odprysk to niewielkie, punktowe uszkodzenie lakieru powstające najczęściej wskutek uderzenia kamieniem. To jak wiele odprysków powstaję na lakierze uzależnione jest najczęściej od warunków pogodowych i czystości nawierzchni po której się poruszaliśmy, a również prędkości z jaką jechaliśmy.

Tak na prawdę na drobne i drobniejsze kamienie możemy się natknąć wszędzie - w mieście lub w trasie, a o innych nieutwardzonych drogach, często osiedlowych, polnych dojazdówkach nawet nie wspominamy. Zanieczyszczenie nawierzchni na drogach asfaltowych czy betonowych to tak zwana normalność, której nie da się uniknąć. Czym większy kamień i czym większa prędkość z jaką porusza się auto - tym większy odprysk, lub nawet w skrajnych przypadkach wgniecenie.

Obszary najbardziej narażone na odpryski to głównie front auta - zderzak przedni, maska, błotniki przednie, reflektory oraz lusterka. Jednak zdarzają się również odpryski na progach zewnętrznych, drzwiach lub nawet dachu.

ZARYSOWANIA

Rysy na lakierze powstaję wskutek bezpośredniego przetarcia/kontaktu z tak zwanym ciałem obcym… Co to w praktyce oznacza? Że mogą powstać zawsze i wszędzie - podczas jazdy, na parkingu, w garażu, przez przypadek lub wskutek celowego działania jeśli mamy pecha…

Z naszego doświadczenia możemy powiedzieć, że drobniejsze rysy wynikające tylko z użytkowania auta spowodowane są najczęściej:
- uderzeniami gałęzi drzew i krzaków
- pechowymi sytuacjami parkingowymi
- bliskim kontaktem auta z zwierzakami domowymi

Poważniejsze uszkodzenia, przetarcia czy tzw. rysy głębokie najczęściej powstają w wyniku wandalizmu lub poprzez bezpośredni kontakt z drugim autem czy innym elementem infrastruktury miejskiej. Takich uszkodzeń lakieru nie da się przewidzieć jak wszyscy Wiemy, może to być kwestia zarówno „niewłaściwie dobranego” miejsca parkowania, jak i też po prostu tablicy rejestracyjnej.

Oczywiście każda folia do ochrony lakieru, nawet najlepsza ma swoje ograniczenia wytrzymałościowe - jest to jednak aż i tylko folia. Chcielibyśmy to podkreślić - jako dystrybutor folii SunTek, ponieważ żadna folia do ochrony lakieru nie jest w stanie zapobiec wgnieceniom i innym ewentualnym skutkom wypadków i kolizji drogowych.

ODBARWIENIA

Tego typu uszkodzenia lakieru powstają wskutek kontaktu z różnego rodzaju substancjami, z którymi auto może się stykać podczas normalnego użytkowania. Jest wiele możliwości, jednak najczęstszym jest nic innego jak ptasie odchody.

Jeśli takowe powstaną oczywiście trzeba je jak najszybciej usuwać - jednak jak wszyscy wiemy nie zawsze je zauważymy zawczasu lub mamy czas udać się do myjni. Najbardziej narażone są wszystkie pionowe powierzchnie elementy karoserii - dach, maska, klapa tylna.

Zainteresowaliśmy Cię?

Usługi montażu:

Tomek Goleniowski

tg@warsfoll.com.pl

Masz pytania? Skontaktuj się z nami.