folie samochodowe

folie do przyciemniania szyb
folie do przyciemniania szyb
PRZYSTĘPNA CENA!
BRAK EFEKTU BIAŁEJ RAMKI!
ZACHWYCAJĄCA TERMOKURCZLIWOŚĆ!

Przedstawiamy absolutną nowość w Naszej ofercie – serię MATRIX do przyciemniania szyb samochodowych. Czym się wyróżnia?

MATRIX to produkt profesjonalny skierowany przede wszystkim do aplikatorów, zawodowo zajmujących się przyciemnianiem. Atrakcyjna, trwała, wygodna w montażu oraz – co najważniejsze w bardzo przystępnej cenie!

TECHNOLOGIA CARBON

Wyprodukowany w nowatorskiej technologii węglowej MATRIX – nie jest metalizowany a osiąga wysoki wskaźnik blokowanego promieniowania IR (ciepło) oraz nie zakłóca sygnałów telefonów komórkowych, radiowych oraz nawigacyjnych. 

PROFESJONALNA JAKOŚĆ

Seria folii samochodowych MATRIX doskonale dopasowuję się do kształtu tylnej szyby, w tym również nadruku – nie powodując powstania białej ramki. 

Występuję w 4 stopniach przyciemnienia w kolorze głebokiej czerni, bez efektu lustra. 

Objęty jest 8-letnią gwarancją. 

Zapraszamy do kontaktu!

Tomasz Goleniowski

+ 48 604 639 314

zmiana koloru auta warszawa

FOLIA BLAZE ORANGE MATTE METALLIC

Usługa zmiany koloru folią w tak zwanym pakiecie standard – oklejona została cała zewnętrzna powierzchnia karoserii (bez wnęk – widocznych po otwarciu drzwi i klapy). 

Oryginalnym kolorem lakieru tego Stelvio jest biały – teraz kolor robi robotę!

Zastosowana folia w kolorze przełamanej pomarańczy i wykończeniu w metalicznym macie jest wynalazkiem amerykańskiej marki Avery Dennison. 

To jeden z czołowych producentów wylewanych folii samochodowych na rynku. 

Więcej na temat zmiany koloru auta przeczytasz tutaj. 

Jesteś zainteresowany zmianą wyglądu swojego auta? Oklejanie w kolorze lub może przyciemnianie szyb?

Tomek Goleniowski 

+ 48 604 639 314

Jak się prezentuję? Zobaczcie! Przedstawiamy kolejną z Naszych realizacji w zakresie zmiany koloru folią. 

Jak wyglądała usługa?

Auto oryginalnie wyposażone zostało w błyszczący, czarny lakier oraz dodatkowe elementy w chromie na obu zderzakach i progach zewnętrznych.

Usługę zrealizowaliśmy w pakiecie standard. Jest to zmiana koloru folią obejmująca zakres zewnętrznej powierzchni karoserii, bez wnęk (widocznych po otwarciu drzwi wewnętrznych powierzchni lakierowanych). 

Początkowo klient zdecydował okleić elementy chromowane czarną, kontrastową folią błyszczącą. Oklejanie elementów na tzw. piano black w połysku jest rozwiązaniem znanym i bardzo lubianym na rynku od dawna. 

Ostatecznie jednak klient postanowił okleić wszystko w jednym kolorze. 

Dzięki oklejeniu powierzchni lakieru i wszystkich elementów chromowanych tą samą czarną, matową folią – nadwozie nabrało niezwykle rzeźbiarskiego charakteru. Musimy przyznać, że wygląda to po prostu dobrze! 

Przy tej realizacji wykorzystaliśmy folię marki Avery Dennison, w czarnym macie. 

Na powyżej przedstawionych zdjęciach auto jest już zabezpieczone ochronną powłoką ceramiczną, ponieważ warto pamiętać, że karoserię w czarnym macie nie jest najłatwiej utrzymać w czystości. 

Więcej na temat usługi zmiany koloru auta folią przeczytasz tutaj. 

Jesteś zainteresowany zmianą koloru swojego auta? Zapraszamy do zapoznania się z ofertą na oklejanie auta folią!

Tomek Goleniowski

+ 48 604 639 314

pasy folia

Skromne pasy z folii, a jaki efekt! Przedstawiamy kolejną z Naszych realizacji AMG GT43 w nowej oklejonej formie!

pasy folia
Skromne dodatki, a efekt olbrzymi!

Wydawałoby się że taki samochód jak nowe AMG GT 4-Door Coupe nie wymaga dodatków… A jednak. 

Klient podpatrzył na naszym Facebook’u jedną z ostatnich realizacji, a dokładnie mały tuning optyczny najnowszej klasy A – model A45 AMG. 

Z miejsca zdecydował, że jego auto też czegoś takiego potrzebuję i absolutnie się nie mylił. 

Wybraliśmy wraz z klientem odpowiednie pasy boczne w typie AMG – posiadamy kilka już gotowych wzorów do wyboru, z dodatkową opcją modyfikacji jeśli jest taka potrzeba. 

W tym przypadku ze względu na budowę nadwozia i nisko osadzone, widoczne dolne przetłoczenie zmodyfikowaliśmy sam kształt gotowych pasów tak aby idealnie górną krawędzią się w to przetłoczenie wpasowały. 

Nie było to najprostsze – kształt przetłoczenia musieliśmy zdjąć ręcznie z auta z pomocą folii transportowej. 

Pasy z folii idące od dolnej krawędzi maski przez dach po tylną listwę bagażnika – również dostosowaliśmy pod ten konkretny model auta, tak aby w żaden negatywny sposób nie ingerowały w linię nadwozia, a jedynie ją wspomagały. 

Folia, którą zastosowaliśmy to klasyczny Gloss Black od Avery Denisson. Był to naturalny wybór ze względu na oryginalne dodatki zastosowane w tej wersji (elementy piano zderzaka przedniego, słupki B, C, D, elementy progów, spoiler zderzaka tylnego itd.).

Jak sami widzicie takie oklejanie auta wygląda to po prostu dobrze, a nawet świetnie!

Zainteresowaliśmy Cię?

Oklejanie auta w tej formie jest absolutnie najmniej inwazyjną, najczystszą i najszybszą formą tuningu optycznego. 

Odpowiednie dodatki w formie ploterowo dociętej folii projektujemy indywidualnie lub w jak tym przypadku dostosowujemy gotowe rozwiązania pod konkretny model auta.

Może widzieliście kiedyś takie auto, może wciąż poszukujecie odpowiedniego pomysłu – wystarczy podsunąć Nam coś na wstęp  – realizacją zajmiemy się osobiście i kompleksowo. 

Zapraszamy do kontaktu!

Oklejanie aut i przyciemnianie szyb – Tomek Goleniowski

+ 48 604 639 314

Biuro Obsługi Klienta – Karolina Tarnowicz 

(+48) 22 544 26 66

PPF o grubości 300 mikronów?

Tak, od SunTek!

Przedstawiamy absolutną nowość na rynku folii do ochrony lakieru – PPF o grubości 300 mikronów – folie ULTRA DEFENSE, produkcji SunTek. 

Marki SunTek PPF nie trzeba przedstawiać. Najwyższej jakości folie PPF Wieloletnie doświadczenie. Autorska baza szablonów. 

Więcej na temat naszych folii do ochrony lakieru przeczytasz tutaj.

folie suntek ppf

Jaka jest nowa PPF ULTRA DEFENSE?

  • 300 mikronów grubości to ponad 100 mikronów więcej dla ochrony, w porównaniu do standardowych folii PPF do ochrony lakieru (180-200 mikronów)
  • najwyższa jakość ochrony lakieru dla najbardziej narażonych elementów karoserii
  • możliwość docinania w formie szablonów na ploterze tnącym 
  • 3 szerokości rolki: 1.52m, 0.91m, 0.61m

Oraz wszystkie inne cechy folii SunTek w wariancie ULTRA już Wam znane, w tym warstwa hydrofobowa, samoregeneracja oraz 10 lat gwarancji producenta. 

Które elementy karoserii warto oklejać grubszą folią PPF?

Oczywiście to zależy od indywidualnych preferencji oraz tego w jaki sposób auto jest eksploatowane.  

Różnych opinii jest tyle ilu właścicieli aut, niestety. 

Z naszego doświadczenia wiemy, że nowy, grubszy PPF przyda się przede wszystkim do zabezpieczenia najniżej położonych powierzchni lakieru:

  • zderzaków (głównie przedniego)
  • reflektorów
  • progów zewnętrznych 
  • dolnych krawędzi drzwi

Dodatkowo warto rozważyć montaż na powierzchniach lakieru narażonych na uszkodzenie w wyniku naszych działań:

  • wnęki klamek
  • parapet/ próg załadunkowy bagażnika 

Zainteresowaliśmy Cię?

Sprzedaż hurtowa:

Magdalena 

mb@warsfoll.com.pl

Usługi montażu:

Tomek 

tg@warsfoll.com.pl

zmiana koloru auta warszawa

Z cyklu zmiana koloru auta…

Całkiem nowy model, całkiem nowe auto – BMW X7, w tym przypadku w wersji M-Sport. Dla takiej fury, karoseria musi wyglądać! 

zmiana koloru auta warszawa

Prezentujemy całkowitą zmianę koloru auta folią GunMetal Matte Metallic. Folia produkcji Avery Dennison.  Więcej informacji w temacie zmiany koloru znajdziesz tutaj.

W kwestiach dodatkowych pytań, wycen lub rezerwacji terminu usługi prosimy o bezpośredni kontakt z  managerem ds. usług samochodowych:

Tomek Goleniowski

tg@warsfoll.com.pl

+48 604 639 314

nieprzyciemniające folie przeciwsłoneczne

Folia okienna IR 80 Ext. to rozwiązanie idealne dla Ciebie!

  • około 80% zatrzymanego ciepła słonecznego (promieniowanie IR)
  • około 80% przepuszczonego światła widzialnego
  • delikatny, lekko niebieskawy odcień, praktycznie niezauważalny po montażu
  • montaż od zewnętrznej strony okna (oznaczenie folii – Ext./Exterior)
  • 5-letnia gwarancja producenta przy montażu w pionie, od zewnętrznej strony szyby (w naszej ofercie znajdziecie również folie tego samego typu z serii Exclusive o podwyższonej gwarancji producenta)
  • 2 szerokości rolek – 1,524m oraz 1,83m

Problem nadmiernego nasłonecznienia jest Nam doskonale znany już od ponad 28 lat, od kiedy rozpoczęliśmy swoją działalność. Dużo słońca to też dużo ciepła. Do niedawna jedynym rozwiązaniem tego problemu były klasyczne przeciwsłoneczne folie lustrzane (refleksyjne), które choć bardzo skuteczne, zawsze wiążą się z znacznym przyciemnieniem szyby. Doskonale jednak wiemy, że nie każdy, może sobie na taki kompromis pozwolić, czy to w przestrzeniach publicznych czy mieszkalnych – przyciemnione szyby to zawsze mniejsza ilość wpadającego do wnętrza światła oraz mniej atrakcyjny widok przez okno.

Przeciwsłoneczna folia IR 80 Ext. jest folią praktycznie niezauważalną po zamontowaniu. Oczywiście nie musicie Nam wierzyć na słowo – efekt prezentujemy na zdjęciu poniżej.

nieprzyciemniające folie przeciwsłoneczne

IR 80 Ext. przepuszcza około 80% światła widzialnego, jednocześnie blokując około 80% ciepła słonecznego. Folie tego typu określamy w branży jako selektywne, ponieważ wykorzystują system selektywnej/ wybiórczej eliminacji spectrum światła, dzięki zastosowanej technologii rozpylanych cząstek srebra. Poniżej udostępniamy parametry optyczne i przeciwsłoneczne produktu.

Folia przeciwsłoneczna IR 80 Ext. z serii Standard to tylko jeden z naszych produktów tego typu. W naszej ofercie znajdziecie również inne przeciwsłoneczne folie selektywne z serii Exclusive, przeznaczone do montażu zarówno na szybach okiennych jak i samochodowych.

W celu zapoznania się z ofertą cenową na zakup lub usługę montażu prosimy o bezpośredni kontakt mailowy lub telefoniczny:

Folie okienne: Maciej Grzęda
mg@warsfoll.com.pl, +48 660 741 679

Folie na szyby samochodowe: Tomek Goleniowski
tg@warsfoll.com.pl, +48 604 639 314

Zimowa Okazja !

Do wybranych usług ochrony lakieru folią SunTek PPF dorzucamy montaż folii ClearPlex do ochrony przedniej szyby całkowicie GRATIS! 

Jakie są warunki promocji? Cena za całą usługę ochrony lakieru musi być wyższa lub równa – 6 150 zł (5 000 zł netto +23% VAT). Powyższa granica cenowa stanowi nasze minimum, które w praktyce (w zależności od auta i wyceny) może oznaczać na przykład zabezpieczenie lakieru w tzw. pakiecie Full Front. Oczywiście wspomniany pakiet to tylko Nasza propozycja – usługa może dotyczyć zestawienia dowolnych elementów – progów, drzwi, dachu, zderzaka tylnego…i tak dalej w zależności od Waszych potrzeb.

Wyceny usług ochrony lakieru sporządzane są  zawsze indywidualnie pod konkretny model auta (na podstawie bazy szablonów SunTek TruCat).

Ochrona przedniej szyby folią ClearPlex, którą chcemy Wam zaproponować gratis, przeciętnie na rynku kosztuję około 1200 zł, w zależności od auta i jego rozmiarów. Co więcej możemy powiedzieć! Taki układ po prostu się opłaca!

SUNTEK PPF

Amerykańska jakość

Jesteśmy wyłącznym w Polsce dystrybutorem folii Suntek PPF i tylko na nich pracujemy, przy realizacjach usług. SunTek to marka amerykańska, produkująca folie samochodowe różnego typu, między innymi folie PPF czyli Paint Protection Films – do ochrony lakieru. Byliśmy dystrybutorami wielu marek i wiele z nich wypróbowaliśmy – to oczywiste, że każdy chce mieć najlepszy i najmniej awaryjny produkt jeśli chce go sprzedać. Na tej podstawie możemy stwierdzić że SunTek PPF to obecnie jedna z najlepszych folii do ochrony lakieru na rynku światowym. Sprzedajemy folie od 1992 roku, a dystrybutorem tej marki jesteśmy od 3 lat. Folia Suntek PPF jest wygodna w montażu (zwłaszcza wariant ULTRA), nie odbarwia się w trakcie użytkowania auta (niektóre folie żółkną) oraz posiada zdolność do tzw. samoregeneracji. Czym jest samoregeneracja? Oznacza to w skrócie, że tego typu folie same potrafią się naprawić – w przypadku zarysowania oklejonej powierzchni wystarczy podziałać wyższą temperaturą. W upalne lato w zasadzie nie trzeba ingerować, natomiast zimą wystarczy oblać zarysowanie wrzątkiem lub podgrzać suszarką – po ubytkach w folii nie powinno być śladów.

Czy warto zabezpieczyć lakier folią?

Poniżej opisujemy 3 najczęściej spotykane przyczyny drobnych uszkodzeń lakieru wynikających tylko z całkowicie „normalnego” użytkowania auta. Folie ochronne najwyższej jakości nie tylko zabezpieczą powierzchnię lakieru przed większością tych niebezpieczeństw, ale również dzięki zdolności do samoregeneracji i powłoce hydrofobowej, spowodują, że lakier nawet po kilku latach użytkowania będzie wyglądał jak nowy.

ODPRYSKI

Odprysk to niewielkie, punktowe uszkodzenie lakieru powstające najczęściej wskutek uderzenia kamieniem. To jak wiele odprysków powstaję na lakierze uzależnione jest najczęściej od warunków pogodowych i czystości nawierzchni po której się poruszaliśmy, a również prędkości z jaką jechaliśmy. Tak na prawdę na drobne i drobniejsze kamienie możemy się natknąć wszędzie – w mieście lub w trasie, a o innych nieutwardzonych drogach, często osiedlowych, polnych dojazdówkach nawet nie wspominamy. Zanieczyszczenie nawierzchni na drogach asfaltowych czy betonowych to tak zwana normalność, której nie da się uniknąć. Czym większy kamień i czym większa prędkość z jaką porusza się auto – tym większy odprysk, lub nawet w skrajnych przypadkach wgniecenie. Obszary najbardziej narażone na odpryski to głównie front auta – zderzak przedni, maska, błotniki przednie, reflektory oraz lusterka. Jednak zdarzają się również odpryski na progach zewnętrznych, drzwiach lub nawet dachu.

ZARYSOWANIA

Rysy na lakierze powstaję wskutek bezpośredniego przetarcia/kontaktu z tak zwanym ciałem obcym… Co to w praktyce oznacza? Że mogą powstać zawsze i wszędzie – podczas jazdy, na parkingu, w garażu, przez przypadek lub wskutek celowego działania jeśli mamy pecha…

Z naszego doświadczenia możemy powiedzieć, że drobniejsze rysy wynikające tylko z użytkowania auta spowodowane są najczęściej:
– uderzeniami gałęzi drzew i krzaków
– pechowymi sytuacjami parkingowymi
– bliskim kontaktem auta z zwierzakami domowymi

Poważniejsze uszkodzenia, przetarcia czy tzw. rysy głębokie najczęściej powstają w wyniku wandalizmu lub poprzez bezpośredni kontakt z drugim autem czy innym elementem infrastruktury miejskiej. Takich uszkodzeń lakieru nie da się przewidzieć jak wszyscy Wiemy, może to być kwestia zarówno „niewłaściwie dobranego” miejsca parkowania, jak i też po prostu tablicy rejestracyjnej.

Oczywiście każda folia do ochrony lakieru, nawet najlepsza ma swoje ograniczenia wytrzymałościowe – jest to jednak aż i tylko folia. Chcielibyśmy to podkreślić – jako dystrybutor folii SunTek, ponieważ żadna folia do ochrony lakieru nie jest w stanie zapobiec wgnieceniom i innym ewentualnym skutkom wypadków i kolizji drogowych.

ODBARWIENIA

Tego typu uszkodzenia lakieru powstają wskutek kontaktu z różnego rodzaju substancjami, z którymi auto może się stykać podczas normalnego użytkowania. Jest wiele możliwości zaszkodzenia powierzchni lakieru, jednak najczęstszym jest nic innego jak ptasie odchody. Jeśli takowe powstaną oczywiście trzeba je jak najszybciej usuwać – jednak jak wszyscy wiemy nie zawsze je zauważymy zawczasu lub mamy czas udać się do myjni. Najbardziej narażone są wszystkie pionowe powierzchnie elementy karoserii – dach, maska, klapa tylna.

Bo wyjątkowa fura wymaga wyjątkowej ochrony!

Przed Wami nasza ostatnia realizacja z zakresu ochrony lakieru. Pacjent – Lotus Elise. Zakres prac – zestaw FULL Front. Folia – SunTek PPF Ultra z 10-letnią gwarancją producenta.

Usługi z zakresu ochrony lakieru samochodowego foliami bezbarwnymi są coraz to bardziej popularnym rozwiązaniem w walce z codziennymi zagrożeniami drogowymi, takimi jak odpryski czy zarysowania powierzchni karoserii. 

SunTek PPF – folię na miarę XXI wieku

Nowoczesne, poliuretanowe folie ochronne posiadają zdolność do samoregeneracji, dzięki czemu stanowią obecnie najskuteczniejszą formę zabezpieczenia oklejonej powierzchni przed grubymi rysami czy odpryskami. Te cechę folii do ochrony lakieru, określamy w branży jako właściwości samo-gojące. To właśnie one umożliwiają wchłanianie się ubytków i innych uszkodzeń powstających na powierzchni folii podczas normalnej eksploatacji. Naturalna samoregeneracja następuję w wyniku styczności z wysoką temperaturą – latem nie trzeba nic robić, zimą – jeśli zajdzie taka potrzeba – wystarczy delikatnie podgrzać zarysowanie suszarką lub oblać gorącą wodą. Po zarysowaniach nie będzie śladu!

Bezbarwnych folii ochronnych nie trzeba instalować na całej powierzchni karoserii – dobór poszczególnych elementów przeznaczonych do oklejenia jest dowolny. Najpopularniejszym pakietem ochronnym jest tzw. FULL FRONT. Obejmuję zabezpieczenie powierzchni najbardziej narażonej na szkody drogowe czyli takie elementy jak zderzak przedni, przednie błotniki, maska, reflektory, słupki A oraz lusterka, a w przypadku tego Lotusa również nisko osadzone progi boczne.

Folie do ochrony lakieru instalowane są na karoserii w formie szablonów docinanych na ploterze. Różne marki, różne modele oraz wersję posiadają specjalnie dedykowane „swoje” zestawy szablonów, idealnie dopasowanych na każdy poszczególny element karoserii danego auta. Baza szablonów SunTek obejmuję większość samochodów produkowanych seryjnie od 1950 roku.

Folie do ochrony lakieru są całkowicie bezbarwne, o maksymalnej przejrzystości optycznej. Folie wysokiej jakości nie powinny żółknąć ani odbarwiać się w żaden inny sposób, dzięki czemu częściowe oklejanie karoserii nie będzie się wiązało z przykrym efektem wizualnym po dłuższym czasie użytkowania samochodu. Oferowane przez Nas folie Suntek posiadają od 5 do 10 lat gwarancji. Ponadto Nasz najbardziej zaawansowany wariant ochrony – folia SunTek Ultra posiada dodatkową – zewnętrzną warstwę hydrofobową, która ułatwia utrzymanie oklejonej powierzchni w czystości.

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do kontaktu! Wystarczy podać markę, model oraz określić zakres prac (elementy karoserii). Na tej podstawie możemy sporządzić wstępną wycenę usługi oklejania foliami SunTek PPF do ochrony lakieru.

Zmiana koloru auta folią Dark Grey Gloss 

Przedstawiamy naszą najnowszą realizację – Forda Raptora! Folia w próbniku, a oklejony tą samą folią samochód to dwie zupełnie inne bajki. Chcielibyśmy móc zawsze pokazać Wam jak dana folia wygląda po naklejeniu na lakier, jednak – sami rozumiecie – to niewykonalne… Tymczasem mamy dzisiaj dla Was jedną z kilku modnych obecnie na rynku folii w odcieniach szarości.

Pacjentem był sławny w USA Ford F-150 Raptor, a oryginalny lakier po prostu biały. Wybór folii odpowiedniej dla karoserii auta tego typu nie był prosty. Nie każde auto wygląda dobrze w każdym kolorze. Ford Raptor jest autem wyjątkowym na naszych ulicach – praktycznie niespotykanym. Masywny, ciężki i przede wszystkim monstrualnych rozmiarów Raptor to wizualne wyzwanie. O pomyłce nie mogło być mowy.

Wybór padł na szarości, a mianowicie folię Dark Grey od Avery Dennison, występującą w tym odcieniu jako błyszczący gloss. Czy się udało? Oceńcie!

Oklejanie auta objęło całą widoczną z zewnątrz powierzchnię lakieru. Dodatkowo od siebie dodaliśmy pewien akcent – wisienkę na torcie. Mianowicie rozwiązaliśmy problem dwóch oryginalnych naklejek po obu stronach auta. Nie mieliśmy serca całkowicie ich przesłonić. Postanowiliśmy wykorzystać ten motyw i nakleić na naklejki dodatkowy idealnie wpasowany napis tworząc pewnego rodzaju relief. Co prawda nie jest widoczny z daleka, ale z bliska…

Co do samych informacji technicznych – kompleksowa zmiana koloru auta to 5 dni roboczych. Folia Dark Grey Gloss od Avery Dennison objęta jest 7-letnią gwarancją producenta. Od siebie dokładamy 2 lata gwarancji na sam montaż.

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych oklejaniem auta do naszego biura w Warszawie, przy ulicy Puławskiej 541.  Zobaczymy co da się zrobić!