Aktualności

Zimowa Okazja !

Do wybranych usług ochrony lakieru folią SunTek PPF dorzucamy montaż folii ClearPlex do ochrony przedniej szyby całkowicie GRATIS! 

Jakie są warunki promocji? Cena za całą usługę ochrony lakieru musi być wyższa lub równa – 6 150 zł (5 000 zł netto +23% VAT). Powyższa granica cenowa stanowi nasze minimum, które w praktyce (w zależności od auta i wyceny) może oznaczać na przykład zabezpieczenie lakieru w tzw. pakiecie Full Front. Oczywiście wspomniany pakiet to tylko Nasza propozycja – usługa może dotyczyć zestawienia dowolnych elementów – progów, drzwi, dachu, zderzaka tylnego…i tak dalej w zależności od Waszych potrzeb.

Wyceny usług ochrony lakieru sporządzane są  zawsze indywidualnie pod konkretny model auta (na podstawie bazy szablonów SunTek TruCat).

Ochrona przedniej szyby folią ClearPlex, którą chcemy Wam zaproponować gratis, przeciętnie na rynku kosztuję około 1200 zł, w zależności od auta i jego rozmiarów. Co więcej możemy powiedzieć! Taki układ po prostu się opłaca!

Amerykańska jakość

Jesteśmy wyłącznym w Polsce dystrybutorem folii Suntek PPF i tylko na nich pracujemy, przy realizacjach usług. SunTek to marka amerykańska, produkująca folie samochodowe różnego typu, między innymi folie PPF czyli Paint Protection Films – do ochrony lakieru. Byliśmy dystrybutorami wielu marek i wiele z nich wypróbowaliśmy – to oczywiste, że każdy chce mieć najlepszy i najmniej awaryjny produkt jeśli chce go sprzedać. Na tej podstawie możemy stwierdzić że SunTek PPF to obecnie jedna z najlepszych folii do ochrony lakieru na rynku światowym. Sprzedajemy folie od 1992 roku, a dystrybutorem tej marki jesteśmy od 3 lat. Folia Suntek PPF jest wygodna w montażu (zwłaszcza wariant ULTRA), nie odbarwia się w trakcie użytkowania auta (niektóre folie żółkną) oraz posiada zdolność do tzw. samoregeneracji. Czym jest samoregeneracja? Oznacza to w skrócie, że tego typu folie same potrafią się naprawić – w przypadku zarysowania oklejonej powierzchni wystarczy podziałać wyższą temperaturą. W upalne lato w zasadzie nie trzeba ingerować, natomiast zimą wystarczy oblać zarysowanie wrzątkiem lub podgrzać suszarką – po ubytkach w folii nie powinno być śladów.

Czy warto zabezpieczyć lakier folią?

Poniżej opisujemy 3 najczęściej spotykane przyczyny drobnych uszkodzeń lakieru wynikających tylko z całkowicie „normalnego” użytkowania auta. Folie ochronne najwyższej jakości nie tylko zabezpieczą powierzchnię lakieru przed większością tych niebezpieczeństw, ale również dzięki zdolności do samoregeneracji i powłoce hydrofobowej, spowodują, że lakier nawet po kilku latach użytkowania będzie wyglądał jak nowy.

SUNTEK PPF

ODPRYSKI

Odprysk to niewielkie, punktowe uszkodzenie lakieru powstające najczęściej wskutek uderzenia kamieniem. To jak wiele odprysków powstaję na lakierze uzależnione jest najczęściej od warunków pogodowych i czystości nawierzchni po której się poruszaliśmy, a również prędkości z jaką jechaliśmy. Tak na prawdę na drobne i drobniejsze kamienie możemy się natknąć wszędzie – w mieście lub w trasie, a o innych nieutwardzonych drogach, często osiedlowych, polnych dojazdówkach nawet nie wspominamy. Zanieczyszczenie nawierzchni na drogach asfaltowych czy betonowych to tak zwana normalność, której nie da się uniknąć. Czym większy kamień i czym większa prędkość z jaką porusza się auto – tym większy odprysk, lub nawet w skrajnych przypadkach wgniecenie. Obszary najbardziej narażone na odpryski to głównie front auta – zderzak przedni, maska, błotniki przednie, reflektory oraz lusterka. Jednak zdarzają się również odpryski na progach zewnętrznych, drzwiach lub nawet dachu.

ZARYSOWANIA

Rysy na lakierze powstaję wskutek bezpośredniego przetarcia/kontaktu z tak zwanym ciałem obcym… Co to w praktyce oznacza? Że mogą powstać zawsze i wszędzie – podczas jazdy, na parkingu, w garażu, przez przypadek lub wskutek celowego działania jeśli mamy pecha…

Z naszego doświadczenia możemy powiedzieć, że drobniejsze rysy wynikające tylko z użytkowania auta spowodowane są najczęściej:
– uderzeniami gałęzi drzew i krzaków
– pechowymi sytuacjami parkingowymi
– bliskim kontaktem auta z zwierzakami domowymi

Poważniejsze uszkodzenia, przetarcia czy tzw. rysy głębokie najczęściej powstają w wyniku wandalizmu lub poprzez bezpośredni kontakt z drugim autem czy innym elementem infrastruktury miejskiej. Takich uszkodzeń lakieru nie da się przewidzieć jak wszyscy Wiemy, może to być kwestia zarówno „niewłaściwie dobranego” miejsca parkowania, jak i też po prostu tablicy rejestracyjnej.

Oczywiście każda folia do ochrony lakieru, nawet najlepsza ma swoje ograniczenia wytrzymałościowe – jest to jednak aż i tylko folia. Chcielibyśmy to podkreślić – jako dystrybutor folii SunTek, ponieważ żadna folia do ochrony lakieru nie jest w stanie zapobiec wgnieceniom i innym ewentualnym skutkom wypadków i kolizji drogowych.

ODBARWIENIA

Tego typu uszkodzenia lakieru powstają wskutek kontaktu z różnego rodzaju substancjami, z którymi auto może się stykać podczas normalnego użytkowania. Jest wiele możliwości zaszkodzenia powierzchni lakieru, jednak najczęstszym jest nic innego jak ptasie odchody. Jeśli takowe powstaną oczywiście trzeba je jak najszybciej usuwać – jednak jak wszyscy wiemy nie zawsze je zauważymy zawczasu lub mamy czas udać się do myjni. Najbardziej narażone są wszystkie pionowe powierzchnie elementy karoserii – dach, maska, klapa tylna.

zmiana koloru folia

Zrobiony na szaro!

Przedstawiamy jedną z naszych kolejnych realizacji z zakresu zmiany koloru auta folią. Tym razem chcemy Wam pokazać stosunkowo rzadko spotykany na ulicach – pomysł na karoserię w kolorze szarym! W roli głównej folia marki Avery Dennison –  Rock Grey, w wariancie gloss. Pacjent – BMW X5. 

Jaki kolor auta Ty wybierzesz? 

Szarości ogólnie rzecz biorąc nie kojarzą się Nam z czymś przyjemnym, a jednak to właśnie te kolory folii szturmem zdobywają rynek! Od ponad 2 lat większość z naszych usług zmiany koloru auta to właśnie oklejanie karoserii foliami w szarych odcieniach i nie ma się zresztą co dziwić -samochody oklejone takimi właśnie foliami zawsze wyglądają zjawiskowo! 

W tym wpisie pokazujemy Wam folię Rock Grey w połysku, jednak wybór w tym zakresie jest o wiele większy. Są tą folie w różnych odcieniach i o różnym wykończeniu – glos, mat czy metalik. 

Oto folie w szarych kolorach z naszej oferty produktów marki Avery Dennison:

  • GLOSS Grey
  • GLOSS Light Grey
  • GLOSS Dark Grey
  • GLOSS Rock Grey
  • GLOSS METALLIC Quick Silver
  • GLOSS METALLIC Grey
  • GLOSS METALLIC Silver
  • SATIN Dark Basalt 
  • SATIN METALLIC Dove Grey
  • SATIN METALLIC Light Grey
  • SATIN METALLIC Grey Blue 
  • SATIN METALLIC Graphite 
  • MATTE Dark Grey 
  • MATTE METALLIC Charcoal
  • MATTE METALLIC Grey
  • MATTE METALLIC GunMetal
  • MATTE METALLIC Silver
  • MATTE METALLIC Anthracite 
  • DIAMOND Silver 
oklejania auta folią

Całkiem nowy czerwony kolor folii od Avery

Nie mieliśmy okazji wcześniej, ale teraz możemy Wam już pokazać jak prezentuję się na karoserii nowa folia Metallic Gloss Spark marki Avery Dennison!

Jaki jest ten nowy kolor? Czerwony połysk jako jeden z podstawowych kolorów folii gościł w ofercie Avery Dennison od zawsze. Jednak w ofercie tego producenta brakowało folii w kolorze czerwonym z tzw. „pazurem”. Nowy Spark w odsłonie Gloss-Metallic jest odpowiedzią na to zapotrzebowanie. Spark to folia błyszcząca, o wyjątkowo intensywnym „ostrym” czerwonym zabarwieniu, dodatkowo podkreślonym poprzez efekt metaliczny – metallic (widoczne, połyskujące drobiny w strukturze folii). 

Poniżej przedstawiamy zdjęcia z ukończonej już realizacji. Co do samej usługi… 

Powierzonym nam samochodem w tym przypadku było Maserati GT. Klient zdecydował się na standardową zmianę koloru całej zewnętrznej powierzchni karoserii, czyli oklejenie wszystkich widocznych powierzchni lakieru, bez oklejania wnęk. 

Jak Nam to wyszło? Zobaczcie sami! 

zmiana koloru folią Warszawa

Zmiana koloru folią, odmienna od wszystkich!

Przedstawiamy realizacje godną zapamiętania – ilustruję jak bardzo samo wykończenie powierzchni karoserii ma znaczenie. Zmiana koloru folią – z czerwonego połysku na czerwoną satynę!

O samej realizacji – nasz klient kupił auto o oryginalnym czerwonym, błyszczącym kolorze lakieru. Zawsze mu zależało na tym właśnie aucie w tym właśnie kolorze. Jednak zauważył, że aut w czerwonym połysku jest wiele i nie chciał na to przystać. Nic dziwnego. Powierzchnia nadwozia jest czymś w rodzaju skóry, którą dowolnie można tatuować. Jest to oczywista przestrzeń, którą możemy zabarwiać, tworząc całkowicie indywidualny wizerunek swojego auta i siebie. Folie satynowe są dość rzadko stosowane, zwłaszcza w przypadku kolorów innych niż biały czy czarny. W tym przypadku zmiana koloru samochodu z czerwonego połysku na czerwoną satynę jest całkowicie uzasadniona. Aut typu AMG GT jest w Warszawie pewnie kilka, może kilkanaście, jednak ja osobiście nie widziałam żadnego o czerwonej, satynowej karoserii! 

Połysk, mat i…satyna

Folie satynowe do zmiany koloru auta to folie połowiczne – balansujące pomiędzy matem a połyskiem. Oklejone satyną karoserie nieczęsto widujemy na ulicach, a jeśli nawet to nie domyślamy się nawet, że jest to w większości przypadków zasługa folii. A jednak folie typu „satin” ostatnio zdobywają rynek – nie da się ukryć wyglądają zjawiskowo! Co najważniejsze folie satynowe nie są zazwyczaj droższe niż standardowe folie w pełnym kolorze – w połysku czy w macie. Folie satynowe w zależności od wybranego producenta występują w kilku kolorach. My jesteśmy jednym z dystrybutorów folii Avery Dennison i właśnie zmianę koloru foliami tego producenta możemy Wam zaproponować. 

Produkcja Avery Dennison

Poniżej przedstawiamy podstawowe kolory folii o wykończeniu satynowym od Avery Dennison:

  • SATIN White
  • SATIN Pearl White
  • SATIN Black
  • SATIIN Awesome Orchid
  • SATIN BubbleGum Pink
  • SATIN Carmine Red
  • SATIN Khaki Green
  • SATIN Dark Basalt
  • SATIN Safari Gold

Ponadto folie każdego typu czy to matowe, czy błyszczące, czy właśnie satynowe występują również w wariancie z dodatkiem – tak zwanym metalizującym (METALLIC).  W ofercie Avery Dennison są to takie folie jak:

  • SATIN METALLIC Dove Grey
  • SATIN METALLIC Hans Brown
  • SATIN METALLIC Light Grey 
  • SATIN METALLIC Dark Blue
  • SATIN METALLIC Grey Blue
  • SATIN METALLIC Graphite
  • SATIN METALLIC Light Brown

Usługę zmiany koloru auta ze względu na uwarunkowania techniczne realizujemy tylko w naszej warszawskiej siedzibie. Więcej informacji na ten temat znajdziecie klikając w przycisk poniżej. 

Bo fajna fura to zadbana fura! 

Co można zrobić, żeby już nie martwić się rysami i odpryskami lakieru? Zabezpieczyć auto ochronną folią bezbarwną! Oto jedna z naszych ostatnich realizacji i Carrera 911 Turbo S. 

Przedstawiamy…ochrona lakieru bezbarwną folią SunTek PPF ULTRA.

Na początek, trochę o samej usłudze. Carrera to auto niskie, o dość opływowym kształcie przedniej części nadwozia…i powiedzmy sobie szczerze Carrera Turbo nie jest samochodem, którym jeździ się wolno! Co za tym idzie, cały przód auta w trybie przyśpieszonym zbiera z drogi wszystko to co najgorsze. Piach, żwir czy też drobne kamienie. Już po pierwszym miesiącu użytkowania takiego auta można zauważyć drobne zarysowania oraz odpryski na powierzchni lakieru. Powstają i nawet nie wiadomo kiedy! Sposobów na ochronę lakieru jest kilka. Są to specjalne preparaty, powłoki ceramiczne lub właśnie folie. Jednak tylko folię, jako bezpośrednia i namacalna warstwa ochronna jest w stanie zabezpieczyć lakier przed grubymi rysami i odpryskami. W przypadku tej usługi Nasz Klient zdecydował się na pakiet ochronny obejmujący cały front auta. Nazywamy go fachowo pakietem FULL FRONT. Oznacza zabezpieczenie następujących elementów: maska, błotniki przednie, zderzak przedni, reflektory, lusterka oraz słupki A i nadszybie. Taki zestaw ochronny zabezpiecza wszystkie najbardziej narażone powierzchnie lakieru podczas drogowej eksploatacji auta. 

Folia SunTek Ultra – 10 lat ULTRA ochrony

Co do samej realizacji… Jesteśmy dystrybutorem folii SunTek PPF i właśnie tej folii w wariancie ULTRA (10 lat gwarancji) użyliśmy w tym przypadku. Amerykańska marka folii SunTek to jedna z tych kilku marek, które oferują najwyższej jakości folie ochronne o tzw. zdolności do samoregeneracji. 

Co to oznacza? Standardowe folie ochronne, zabezpieczają lakier tylko swoją powierzchnią i grubością, jednak powstające ubytki na jej powierzchni pozostają, a folia do momentu wymiany na nową nosi ślady tych uszkodzeń. Folie samoregenerujące się to nowa generacja folii do ochrony lakieru. Folie te, tak samo jak standardowe folie ochronne ulegają uszkodzeniom, ale w przeciwieństwie do tańszych produktów, potrafią same się zregenerować tylko poprzez wysoką temperaturę. Latem nie trzeba nic robić, natomiast zimą wystarczy oblać zarysowane powierzchnie gorącą wodą lub podgrzać je suszarką. Gwarantujemy – po ubytkach nie będzie śladu! Ta technologia pozwala utrzymać wygląd i kondycję lakieru, zawsze w nienagannym stanie, bez konieczności wymiany folii na nową zaraz po pierwszym roku eksploatacji. Folie SunTek posiadają 5 lub 10-letnią gwarancję producenta na trwałość. Warto również wspomnieć że wariant ULTRA wyposażony jest w dodatkową powłokę hydrofobową, która ułatwia spływanie wody z powierzchni folii, przez co sama żywotność folii jest dłuższa, a oklejoną powierzchnię po prostu łatwiej jest utrzymać w czystości. Warstwa hydrofobowa zapobiega również osadzaniu się na powierzchni folii takich substancji jak między innymi: smoła, sole i tłuszcze. 

Folie do ochrony lakieru SunTek to również obszerna baza szablonów! Folie ochronne na lakier nie są foliami, które formuję się termicznie, dlatego położenie ich na skomplikowane powierzchnie 3D może czasem być problematyczne, nawet dla doświadczonych aplikatorów. Z tego też względu najwięksi producenci tego typu folii oferują swoje bazy szablonów na poszczególne modele aut. Myślicie pewnie, że was jako klientów to nie obejmuję – jednak… Takie szablony to gwarancja idealnego wykończenia krawędzi, ponieważ szablony są docinane zawsze na specjalne zamówienie na ploterze tnącym. Oczywiście nie ma obecnie takiej bazy, która obejmowałaby dokładnie każdy model i rocznik danego auta. Czasem koniecznością jest docinanie folii z tzw. ręki. W takich przypadkach końcowy, wizualny efekt zależy tylko i wyłącznie od umiejętności i doświadczenia aplikatora. W tym przypadku, tej usługi nie mieliśmy problemów – cały PAKIET FULL FRONT został oklejony szablonami z bazy SunTek. 

Cena, którą warto zapłacić

Montaż folii do ochrony lakieru to zwykle koszt od kilku do kilkunastu tysięcy złotych w zależności od wybranego pakietu, czy dowolnego doboru elementów. Standardowe pakiety są trzy: full front, bikini front oraz całe auto. Jednak dobór elementów jest dowolny. Okleić folią ochronną można każdy lakierowany element karoserii. My pracujemy wyłącznie na foliach SunTek. Nasze ceny montażu folii ochronnej wynikają przede wszystkim z ilości i jakości użytej folii. Samoregenerujące się folie ochronne klasy premium takie jak między innymi SunTek właśnie – już przy samym zakupie są przynajmniej dwukrotnie, a nawet trzykrotnie droższe od produktów ochronnych niższej jakości. 

oklejanie samochodów Warszawa

Nietuzinkowa zmiana koloru folią!

Przedstawiamy realizację z serii pięknych ale i bardzo wymagających! Na tapecie Mercedes-Benz Maybach S560, rocznik 2018. 

Co tu mamy? Mianowicie spektakularną bo podwójną zmianę koloru, na też oczywiście nie byle jakiej limuzynie! Oczywiście, przyznamy się uczciwie na starcie, że pomysł niestety nie jest Nasz. Te dwa kolory, w tym dokładnym zestawieniu to oryginalny pomysł seryjny Mercedesa i wariant koloru nadwozia, który można sobie wybrać przy konfigurowaniu swojego Maybacha. Jednak jeśli przegapiło się taką okazję lub jest się w posiadaniu innego auta – to nic straconego. Jak widać taki sam efekt możemy uzyskać za pomocą folii do zmiany koloru! Ten akurat Maybach miał czarny kolor lakieru. 

Projekt oklejania niezwykle prosty – powiedzielibyście pewnie – to po prostu auto w dwóch kolorach…  Jest to jednak temat technicznie bardzo ciężki do zrealizowania. Zrobić idealnie płynne połączenie dwóch różnych folii przez środek całej ponad 5-metrowej długości nadwozia to jest wyczyn! Wszystko to rzemieślnicza robota, bez użycia plotera tnącego, bo nawet z nim byłoby ciężko. Folie się na siebie nakładają, tworząc wypukłą, płynną linię szeroką na pół centymetra.

Continental Polska WARSFOLL

Projekt i montaż grafiki reklamowej Continental

Reklamowo oklejamy niezbyt często, dlatego każdą taką realizację chcielibyśmy Wam pokazać! Ta jest właśnie z początku września. Jest to projekt naszego autorstwa, który na chwilę obecną obejmuję już dwa oklejone auta, a mianowicie Audi Q8 i Toyotę Supre. 

Co możemy powiedzieć o samej realizacji? Projekt miał być prosty i syntetyczny, zaznaczający to co najważniejsze czyli logotyp marki Continental. Postawiliśmy więc na prostotę – jeden kolor folii, ażury i geometrię. Bo czasem niewiele znaczy wiele… Oklejone samochody mają być przeznaczone do celów ekspozycyjnych promujących markę opon Continental! 

Możliwe że uda Wam się je zobaczyć na żywo! 

Najmocniejsze lustro weneckie na rynku – folia Silver 20 Xtra

Na rynku jest wiele folii przeciwsłonecznych. Przy okazji tej usługi, chcieliśmy pokrótce przybliżyć Wam Naszą serię folii Silver, czyli serię najbardziej skuteczną i najczęściej wykorzystywaną jako tzw. LUSTRO WENECKIE. 

Na początek trochę o samej realizacji… Jakie potrzeby miał zaspokoić montaż folii przeciwsłonecznej akurat w tym miejscu? Salony samochodowe to najczęściej budynki, na które składa się przede wszystkim ogromna powierzchnia ekspozycyjna – prezentowana z zewnątrz przez przynajmniej dwu-kondygnacyjną przeszkloną fasadę. Ogromne powierzchnie przeszklone to również niestety ogromne powierzchnie narażone na słońce. Słońce natomiast w takich przypadkach oznacza dwa podstawowe problemy. Po pierwsze – nadmierne nagrzewanie się szyb i wysoka temperatura wewnątrz pomieszczeń w okresie letnim. Po drugie – ogromna ilość rażącego światła słonecznego, przedostającego się do wnętrza przez przeszklenia. Głównym więc celem tej realizacji było przede wszystkim obniżenie temperatury wewnątrz budynku oraz zredukowanie natężenia rażących promieni słonecznych. Wybraliśmy folię Silver 20 Xtra, która jest jednym z najskuteczniejszych produktów w naszej ofercie i idealnie odpowiada wskazanym powyżej potrzebom, przy czym dodatkowo jako folia refleksyjna zmienia zwykłe szyby w powierzchnie lustrzane. 

Więcej o serii Silver

Seria Silver to folie maksymalnie refleksyjne (odbijające), które najczęściej wykorzystujemy dla uzyskania tzw. efektu lustra weneckiego. Folie z tej serii występują w trzech stopniach przyciemnienia: 50, 35 oraz 20. Liczby oznaczają stopień przepuszczalności światła widzialnego przez szybę. Silver 20 to folia najciemniejsza, przepuszczająca jedynie 20% światła, co czyni ją najskuteczniejszą w walce z nadmiernym nagrzewaniem się wnętrz, a przy okazji zapewnia nam najwyższą możliwą refleksyjność (lustro). Dopisek Xtra to oznaczenie montażowe – folie Xtra przeznaczone są tylko i wyłącznie do montażu od zewnętrznej strony szyby. 

Warto przy tej okazji wyjaśnić Wam czemu dopisek Xtra lub XTRM (podwyższona gwarancja) jest tak bardzo istotny przy zakupie lub montażu folii przeciwsłonecznych. Otóż, folie przeciwsłoneczne najlepiej działają jeśli zamontowane są właśnie od zewnątrz. Tylko wtedy stanowią bezpośrednią barierę pomiędzy słońcem a szybą. Folia zamontowana od wewnętrznej strony szyby zatrzymuje ciepło ale szyba wciąż bezpośrednio jest narażona na promienie słoneczne. Zmniejsza to samą skuteczność danej folii. Co więcej większość okien, które znamy to nie systemy jednoszybowe a dwuszybowe – zespolone, co oznacza, że w takim przypadku ciepło kumuluję się w obu szybach oraz wypełnionej gazem przestrzeni pomiędzy nimi. Kumulacja zgromadzonej energii słonecznej odbijanej dodatkowo przez zamontowaną od wewnątrz folie przeciwsłoneczną, może nawet spowodować pękanie takich szyb, zwłaszcza jeśli są narażone na duże nasłonecznienie. My osobiście zawsze rekomendujemy skorzystanie z folii przystosowanych do montażu zewnętrznego.  

Folie z serii zewnętrznych Xtra lub XTRM charakteryzują się redukcją przenikalności cieplnej nawet do 86% oraz najwyższą na rynku odpornością na niesprzyjające warunki atmosferyczne, potwierdzoną nawet 15-letnią gwarancją producenta (XTRM). 

Folie z serii Silver oraz Titan są najpopularniejszymi foliami tego typu na rynku. SILVER to gwarancja najlepszego efektu lustra, natomiast TITAN to seria folii – również refleksyjnych, ale dających bardziej naturalny, delikatniejszy odcień przyciemnienia (przydymione lustro). 

mactac colourwrap WARSFOLL

Jesteś profesjonalnym aplikatorem folii do zmiany koloru? 

Ta oferta jest właśnie dla Ciebie. Nie musisz już wybierać pomiędzy ceną a jakością!

Pełna zmiana koloru auta wymaga możliwie najwyższej elastyczności folii oraz oczywiście łatwości w montażu! Poprzednie serie folii Mactac nie obejmowały folii wylewanych. ColourWrap to pierwsze tego typu folie tej marki! Jeśli znacie już trochę Mactac’a wiecie, że są to folie charakteryzujące się bardzo dobrą jakością, przy jednocześnie wyjątkowo przystępnej cenie. Tylko folie wylewane zapewniają najlepsze rezultaty przy oklejaniu skomplikowanych powierzchni karoseryjnych. Mówimy tu zarówno o końcowym efekcie wizualnym, jak i samym komforcie formowania folii na aucie. Dzięki serii ColourWrap nie trzeba już wybierać pomiędzy jakością i ceną. Mactac oferuję to wszystko w jednym produkcie! 

seria ColourWrap… w pigułce!

Nowa seria obejmuję 50 kolorów folii w 4 różnych wariantach wykończenia: gloss, gloss-metallic, matt oraz matt-metallic. Wszystkie folie ColourWrap wyposażone są w klej kanalikowy, który umożliwia wygodną i skuteczną aplikację folii na lakier. Ponadto wszystkie folie z serii ColourWrap bez przeszkód można wykorzystać również do oklejania różnego rodzaju łodzi i motorówek. 

Nowością tej serii jest również sam wybór oferowanych kolorów! Mactac wychodzi naprzeciw potrzebom swoich klientów i wprowadza przy pomocy ColourWrap folie, w całkowicie dla siebie nowych kolorach  – niedostępnych w poprzednich seriach! 

wygodne formowanie 3D

Dobrze dopasowują się do skomplikowanych powierzchni karoseryjnych. Aplikacja bez pęcherzy i bąbelków. 

przystępna cena i dobra jakość

Idealny balans pomiędzy jakością, trwałością a ceną. Dobra jakość. Dobra cena. I aż do 8 lat niezmiennej trwałości na lakierze!

dobry efekt wizualny

Ciekawa oferta! Nowe kolory! 50 folii w próbniku! 4 rodzaje wykończenia! Do wyboru: Gloss, Gloss-Metallic, Matt, Matt-Metallic. 

Najczęściej zadawane pytania/ FAQs

1. Czy folie nowej serii ColourWrap są foliami wylewanymi? Czemu nie polimerowe jak w poprzednich seriach?

Tak wszystkie folie ColourWrap są foliami wylewanymi. Tylko tego typu produkty zapewniają najlepsze dopasowanie folii do skomplikowanych powierzchni karoseryjnych. Ponadto są wygodniejsze w samym procesie aplikacji i znacznie ułatwiają uzyskanie jak najlepszego efektu końcowego przy oklejaniu zarówno całego nadwozia, jak i wybranych elementów (np. lusterka). 

2. Czy Mactac oferuję narzędzia niezbędne do aplikacji folii?

Tak, w ofercie odnajdziecie gamę narzędzi opatrzonych marką Mactac i Avery Dennison, w tym specjalną rakle filcową przeznaczoną do miękkich folii. 

2. Co z poprzednimi seriami folii Mactac (TF/BF)? Czy będą nadal dostępne?

Tak, pozostałe serie pozostaną dostępne, tak długo jak długo będzie na nie zapotrzebowanie. 

Zmień kolor fury na GunMetal!

Przedstawiamy kilka naszych ostatnich realizacji...

GunMetal i BMW X5

Zmiana koloru auta

+ przyciemnianie szyb Raycer 20

GunMetal i MB klasa A!

Zmiana koloru auta

GunMetal i MB CLS

Zmiana koloru auta

GunMetal i Land Rover Velar

Zmiana koloru auta

Interesuję Cię zmiana koloru auta?

Zapraszamy do kontaktu!